loading...

ام پی تری فول

ترانه و شعر آهنگ عاشقم خوب محسن گروسی من اگر خام توام دست به دامان توام عاشقم خب همه ی شهر بدانن اگه دیوانه شدم عاشقم خب نرود از دل من لحظه ای آرامش دریای نگاهت دست من نیست که این حد شده ام عاشق آ

حسین بازدید : 116 سه شنبه 21 مرداد 1399

ترانه و شعر آهنگ عاشقم خوب محسن گروسی

من اگر خام توام دست به دامان توام عاشقم خب
همه ی شهر بدانن اگه دیوانه شدم عاشقم خب

نرود از دل من لحظه ای آرامش دریای نگاهت
دست من نیست که این حد شده ام عاشق آن صورت ماهت

هر از گاهی با نگاهی همه دنیای منه خسته دلو زیرو ذبر کن
تو که ماهی از آن بالا به این عاشق بیتاب زمین خورده نظر کن

هر از گاهی با نگاهی همه دنیای منه خسته دلو زیرو ذبر کن
تو که ماهی از آن بالا به این عاشق بیتاب زمین خورده نظر کن

تکست آهنگ عاشقم خوب محسن گروسی

من در این فکر اگر دیدمت بار دگر چه بگویم
من از آن خنده ی ناب حال دل خانه خراب چه بگویم

گفتی عشق دردسر است از غم این عاشقی صد بار حذر کن
گفتمت من نتوانم که گریزم تو یکباره خطر کن

هر از گاهی با نگاهی همه دنیای منه خسته دلو زیرو ذبر کن
تو که ماهی از آن بالا به این عاشق بیتاب زمین خورده نظر کن

هر از گاهی با نگاهی همه دنیای منه خسته دلو زیرو ذبر کن
تو که ماهی از آن بالا به این عاشق بیتاب زمین خورده نظر کن







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو