loading...

ام پی تری فول

    با شیرین کاری چشمات کسی از عسل نمی گه بی تو واژه ها حقیرند، شاعری غزل نمی گه بی جهت از تو نمی خوام توی قصه کوه بسازم من نه شاعرم که از تو شعری با شکوه بسازم واسه پاییز برهنه پر هل هل ه

حسین بازدید : 199 چهارشنبه 23 مرداد 1398

 

 

با شیرین کاری چشمات کسی از عسل نمی گه
بی تو واژه ها حقیرند، شاعری غزل نمی گه
بی جهت از تو نمی خوام توی قصه کوه بسازم
من نه شاعرم که از تو شعری با شکوه بسازم
واسه پاییز برهنه پر هل هل هراسی
مثل افسانه نیما، مثل رویا نا شناسی
نه تو از پشت ستاره، نه من اهل آسمونم
با تنم غریبه اما، تو رو از خودم می دونم

 

 

تو رو از خودم می دونم
نه چراغ دور قریه، نه به وسعت زمینی
تو همون بودی که هستی من همینم که می بینی
قصه ما فارغ از هم قصه بره و گرگه
دستامون اگر چه خالی، دلامون خیلی بزرگه
مارو گریه کردن ابرا تا شدیم بلور شبنم
توی برگ گل سرخی می سازیم من و تو من
نه تو از پشت ستاره، نه من اهل آسمونم
با تنم غریبه اما، تو رو از خودم می دونم
تو رو از خودم می دونم
نه چراغ دور قریه، نه به وسعت زمینی
تو همون بودی که هستی من همینم که می بینی
قصه ما فارغ از هم قصه بره و گرگه
دستامون اگر چه خالی، دلامون خیلی بزرگه
مارو گریه کردن ابرا تا شدیم بلور شبنم
توی برگ گل سرخی می سازیم من و تو من
نه تو از پشت ستاره، نه من اهل آسمونم
با تنم غریبه اما، تو رو از خودم می دونم
تو رو از خودم می دونم

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

myfaza2music.net

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ دانلود آهنگ عسل حسین زمان با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید دانلود ریمیکس عسل حسین زمان دانلود آهنگ عسل حسین زمان دانلود آهنگ بی کلام عسل حسین زمان متن آهنگ عسل حسین زمان کد آهنگ پیشواز عسل حسین زمان برای همراه اول کد آهنگ پیشواز عسل حسین زمان برای ایرانسل دانلود آهنگ جدید عسل حسین زمان لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو