loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ در عشق تو ولا که دلداده ترینم از میلاد افضلی با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ غمگین بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : در عشق تو ولا که دلداده ترینم یک باره تو بردی همه هوشو دلو دینم من را

حسین بازدید : 72 پنجشنبه 30 مرداد 1399

دانلود آهنگ در عشق تو ولا که دلداده ترینم از میلاد افضلی با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ غمگین بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

در عشق تو ولا که دلداده ترینم

یک باره تو بردی همه هوشو دلو دینم

من را هوس عشق کجا بود چه کردی

در عشق تو رسوا تریم مرد زمینم

آن زلف پریشان تو آوار دلم شد

چشم سیاهت دیدمو دیوانه دلم شد

دانلود آهنگ در عشق تو ولا که دلداده ترینم از میلاد افضلی

جادوی تو بنیاد دلم را به فنا داد

عشقت ز زد آمد همی جانو دلم شد

زغم دوری تو جان و تن می لرزد

دلم از آخر این فاصله ها میلرزد

همی عمر اگر غصه خورم باکی نیست

اگه آخر برسم من به تو می ارزد

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو