دانلود آهنگ مرتضی پاشایی دقیقه های آخر

Download Music Morteza Pashaei Daghighehaye Akhar

آهنگ مرتضی پاشایی بنام دقیقه های آخر

دقیقه های آخره میری واسه همیشه منم همون که عشق تو تموم زندگیشه

همون که دلخوشی نداره بعد تو تموم میشه کی مثه تو میشه

ترانه:مهرزاد امیرخانی و علی بحرینی+آهنگ:مرتضی پاشایی و میلاد ترابی+

تنظیم،میکس و مسترینگ:میلاد ترابی،مرتضی پاشایی،پازل باند،پیمان عیسی زاده

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی دقیقه های آخر

 

متن آهنگ دقیقه های آخر از مرتضی پاشایی

میخوای بری از پیشم دیگه عشق من
بی همسفر میری سفر دلواپسم واسه تو
دلواپسم واسه تو عشق من برو تنها برو اما بخند این لحظه های آخرو

تو رو خدا نذار یه امشبم با گریه های من تموم شه قرار دیدنت از امشب آخه آرزوم شه
نذار که اشک چشم من بریزه پشت پای تو کی میاد جای تو

دقیقه های آخره میری واسه همیشه منم همون که عشق تو تموم زندگیشه

Daghighehaye akhare miri vase hamishe

Manam hamon ke eshghe to tamome zendegishe

همون که دلخوشی نداره بعد تو تموم میشه کی مثه تو میشه

Hamon ke delkhoshi nadare baade to tamom mishe ki mese to mishe

ترانه آهنگ دقیقه های آخر از مرتضی پاشایی

بعد من هرجا میری یاد من نیوفت هرچی بشه من عاشقم
راحت برو عشق من گریه نکن آخه طاقت ندارمو
میمیرمو می خوام تو رو راحت برو عشق من

تو رو خدا نذار یه امشبم با گریه های من تموم شه
قرار دیدنت از امشب آخه آرزوم شه
نذار که اشک چشم من بریزه پشت پای تو کی میاد جای تو

دقیقه های آخره میری واسه همیشه منم همون که عشق تو تموم زندگیشه

Daghighehaye akhare miri vase hamishe

Manam hamon ke eshghe to tamome zendegishe

همون که دلخوشی نداره بعد تو تموم میشه کی مثه تو میشه

Hamon ke delkhoshi nadare baade to tamom mishe ki mese to mishe