loading...

ام پی تری فول

متن ترانه مسیح و آرش AP به نام بعد از تو کنار هر کی میشینم تورو میبینم به کجای آسمون تو پر کشیدی من که رو زمینمتو چه رنگی رو دلم زدی که هر جا میرم یه گوشه کز میکنم زل میزنم رو در و دیوار عکستو میبینم

حسین بازدید : 79 دوشنبه 07 مهر 1399

متن ترانه مسیح و آرش AP به نام بعد از تو

کنار هر کی میشینم تورو میبینم به کجای آسمون تو پر کشیدی من که رو زمینم
تو چه رنگی رو دلم زدی که هر جا میرم یه گوشه کز میکنم زل میزنم رو در و دیوار عکستو میبینم
بعد از تو هر کی اومد دو سه روزی تو دلم مهمون شد و رفت
هوس برد تورو آخرم منو دوباره باز از پا درآورد
بعد از تو هر کی اومد دو سه روزی تو دلم مهمون شد و رفت
هوس برد تورو آخرم منو دوباره باز از پا درآورد
بعد تو این دلم نشد دیگه مث قبلنا رفتن تو خیلی ساده کرده بد عوض منو
آخه مگه این دل من این حرفا حالیشه بعد تو دیگه نتونست با هیشکی قاطی شه
بعد از تو هر کی اومد دو سه روزی تو دلم مهمون شد و رفت
هوس برد تورو آخرم منو دوباره باز از پا درآورد
بعد از تو هر کی اومد دو سه روزی تو دلم مهمون شد و رفت
هوس برد تورو آخرم منو دوباره باز از پا درآورد







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو