loading...

ام پی تری فول

متن آهنگ بنیامین بهادری یه بار دیگه اشتباه کنHik' di fhv nd'ih hajfhi ;k fkdhldk fihnvdDownload New Music Benyamin Bahadori – Ye Bare Dige Eshtebah Konترانه : فرید احمدی , آهنگ : بنیامین بهادری , تنظی

حسین بازدید : 42 پنجشنبه 11 دی 1399

متن آهنگ بنیامین بهادری یه بار دیگه اشتباه کن
Hik' di fhv nd'ih hajfhi ;k fkdhldk fihnvd

Download New Music Benyamin Bahadori – Ye Bare Dige Eshtebah Kon
ترانه : فرید احمدی , آهنگ : بنیامین بهادری , تنظیم : امیر قدیانی
این آهنگ تیتراژ فیلم سلام بمبئی می باشد.
برای دانلود تیتراژ به ادامه مطلب مراجعه کنید …
متن آهنگ جدید بنیامین بهادری بنام یه بار دیگه اشتباه کن :
اگه میتونی خودت و برسون دارم نفس نمی کشم
اما پام و پس نمی کشم من از تو دست نمی کشم
دستم و بگیر که دارم می میرم دست هات و می خوام بگیرم
دارم می افتم بگیرم من دارم از دست میرم
♫♫♫♫♫♫
آهنگ جدید بنیامین بهادری بنام یه بار دیگه اشتباه کن
♫♫♫♫♫♫
یه بار دیگه اشتباه کن دوباره به چشمام نگاه کن

یه بار دیگه اشتباه کن دوباره به چشمام نگاه کن
یادت باشه نگاهت و دوست داشتم
اولین اشتباهت و دوست داشتم
یادت باشه نگاهمو دوست داشتی
آخرین اشتباهم و دوست داشتی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو