loading...

ام پی تری فول

بگو هنوزم رو همون حرفات میمونینزار که باور کنم از من دیگه سردیباید تو برگردی از این راهی که رفتیتو گفتی میری اما زودی برمیگردیاز وقتی رفتی دل من همش میگیرهاز وقتی رفتی دلم از زندگی سیرهقرار نبود بری و

حسین بازدید : 192 جمعه 29 تیر 1397

بگو هنوزم رو همون حرفات میمونی
نزار که باور کنم از من دیگه سردی

باید تو برگردی از این راهی که رفتی
تو گفتی میری اما زودی برمیگردی

از وقتی رفتی دل من همش میگیره
از وقتی رفتی دلم از زندگی سیره



قرار نبود بری و برنگردی
اگر نیای این دلم از غصه میمیره


اگر نیای این دلم از غصه میمیره

امروز و فردا نکن عشقمو هاشا نکن
با دل خسته ی من اینقده بازی نکن

امروز و فردا نکن عشقمو و هاشو نکن
به غیر این دل من در رو کسی وا نکن

امروز و فردا نکن عشقمو هاشا نکن
با دل خسته ی من اینقده بازی نکن

امروز و فردا نکن عشقمو و هاشو نکن
به غیر این دل من در رو کسی وا نکن

همیشه موندی پای حرفات اره دیدم
چه جوری رفتی این دل و تنها گذاشتی

تنها گذاشتی منو و با گریه و غصه
چه جوریرفتی منو ساده جا گذاشتی

از وقتی رفتی دل من اروم نداره
خدا میدونه این چشام فقط می باره

الهی این بلای که اومد سر من
خدا سر هیچ کس و ناکسی نیاره

خدا سر هیچ کس و ناکسی نیاره

امروز و فردا نکن عشقمو هاشا نکن
با دل خسته ی من اینقده بازی نکن

امروز و فردا نکن عشقمو و هاشو نکن
به غیر این دل من در رو کسی وا نکن

امروز و فردا نکن عشقمو هاشا نکن
با دل خسته ی من اینقده بازی نکن

امروز و فردا نکن عشقمو و هاشو نکن
به غیر این دل من در رو کسی وا نکن







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو