loading...

ام پی تری فول

آهنگ فراموشی ماهان بهرام خان» ترانه سرا ( عاطفه ابراهیم تبار ) داری دکمه های پیرهنت رو اشتباه میبندی پشت سر هم*هیچی رو یادت نیست*حتی منو نمیزاری که بهت نزدیک شم*من دارم،میمیرم،از دیدن تو*با

حسین بازدید : 130 جمعه 26 مرداد 1397

آهنگ فراموشی ماهان بهرام خان
» ترانه سرا ( عاطفه ابراهیم تبار )

 داری دکمه های پیرهنت رو اشتباه میبندی پشت سر هم*هیچی رو یادت نیست*حتی منو نمیزاری که بهت نزدیک شم*من دارم،میمیرم،از دیدن تو*با این حال خراب*نمیزاری دستاتو بگیرم*این برای من میشه عذاب،عذاب،عذاب...
همه چیز من برات غریبه است*حتی اسمه خودت هم یادت نیست*نمیدونم باید چی بگمو،میمونم با غمو،چشمای خیس*نمیزاری دستاتو بگیرمو،منو با دست خودت پس میزنی*میمیرم وقتی میبینم حالتو،وقتی تو با منو دنیا دشمنی...
من خیلی دل تنگم،
برای اون روزا،


برای لبخندت،
برای اون رؤیا،
زمانو برگردون،
به روزهای بی غم،
به وقتی دستامون،
گره میخورد توو هم،
من خیلی دل تنگم،
برای اون روزا،
برای لبخندت،
برای اون رؤیا،
زمانو برگردون،
به روزهای بی غم،
به وقتی دستامون،
گره میخورد توو هم...

همه چیز من برات غریبه است*حتی اسمه خودت هم یادت نیست*نمیدونم باید چی بگمو،میمونم با غمو،چشمای خیس*نمیزاری دستاتو بگیرمو،منو با دست خودت پس میزنی*میمیرم وقتی میبینم حالتو،وقتی تو با منو دنیا دشمنی...
من خیلی دل تنگم،
برای اون روزا،
برای لبخندت،
برای اون رؤیا،
زمانو برگردون،
به روزهای بی غم،
به وقتی دستامون،
گره میخورد توو هم،
من خیلی دل تنگم،
برای اون روزا،
برای لبخندت،
برای اون رؤیا،
زمانو برگردون،
به روزهای بی غم،
به وقتی دستامون،
گره میخورد توو هم...







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو