دانلود آهنگ ناصر عبداللهی دلم خوش است
Download Music Naser Abdollahi Delam Khosh Ast

آهنگ ناصر عبداللهی بنام دلم خوش است

دلم برای خودم تنگ میشود . آری

دانلود آهنگ ناصر عبداللهی دلم خوش است

 

متن آهنگ دلم خوش است از ناصر عبداللهی

اگر چه نزد شما تشنه سخن بودم

کسی که حرف دلش نگفت . من بودم

دلم برای خودم تنگ میشود . آری

همیشه بی خبر از حال خویشتن بودم

نشد جواب بگیرم سلامهایم را

هر آنچه شیفته تر از پی شدن بودم

چگونه شرح دهم عمق خستگیها را

اشاره ای کنم . انگار کوه کندم

ترانه آهنگ دلم خوش است از ناصر عبداللهی

من آن زلال پرستم در آبگند زمان

که فکر صافی آبی چنین لجن بودم

غریب بودم و گشتم غریب در غمها

دلم خوش است که در غربت وطن بودم

Delam khosh ast k dar ghorbat vatan bodam

دلم خوش است که در غربت وطن بودم

Delam khosh ast k dar ghorbat vatan bodam

عشق است . عشق است

عشق . عشق . عشق