loading...

ام پی تری فول

,    متن اهنگ بی وفا محسن ابراهیم زاده,    اکورد اهنگ بی وفا محسن ابراهیم زاده,    محسن ابراهیم زاده بی وفا,    محسن ابراهیم زاده تنهایی,&nb

حسین بازدید : 217 شنبه 05 آبان 1397




,    متن اهنگ بی وفا محسن ابراهیم زاده
,    اکورد اهنگ بی وفا محسن ابراهیم زاده
,    محسن ابراهیم زاده بی وفا
,    محسن ابراهیم زاده تنهایی
,    محسن ابراهیم زاده بین من و تو
,    متن اهنگ بی وفا محسن لرستانی
,    محسن ابراهیم زاده آروم آروم
,    دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده نگو نه
,    متن اهنگ بی وفایی محسن لرستانی

,   

http://taraneyab.com

بی وفا چرا میشی از من جدا
مگه نبود حسی بین ما بین ما
بی وفا داری میری بی من کجا
تو میدونستی پس چرا پس چرا

دیگه کنارم نمیشینی
تنهاییامو نمی بینی
عشق تو دنیام میگیره
یادت تو قلبم نمی میره

دیگه کنارم نمیشینی
تنهاییامو نمی بینی
عشق تو دنیام میگیره
یادت تو قلبم نمی میره

بی وفا چی شد افتادم از چشمات
دیگه نیست عشقی تو هوات تو هوات
بی وفا پیش من خالی مونده جات
فقط عطر تو مونده جات موند به جات







برچسب ها متن اهنگ بی وفا محسن ابراهیم زاده اکورد اهنگ بی وفا محسن ابراهیم زاده محسن ابراهیم زاده بی وفا محسن ابراهیم زاده تنهایی محسن ابراهیم زاده بین من و تو متن اهنگ بی وفا محسن لرستانی محسن ابراهیم زاده آروم آروم دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده نگو نه متن اهنگ بی وفایی محسن لرستانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو