loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ فکر نمیکردم که یه روز,    دانلود آهنگ اگه به تو نمیرسم حمید عسکری 320,    اگه به تو نمیرسم حمید عسکری دانلود,    اگه به تو

حسین بازدید : 94 دوشنبه 14 آبان 1397


,    دانلود آهنگ فکر نمیکردم که یه روز
,    دانلود آهنگ اگه به تو نمیرسم حمید عسکری 320
,    اگه به تو نمیرسم حمید عسکری دانلود
,    اگه به تو نمیرسم متن
,    حمید عسکری اگه به تو نمیرسم اپارات
,    اکورد اهنگ اگه به تو نمیرسم
,    دانلود آهنگ حمید عسکری از عشق
,    دانلود آهنگ اگه به تو نمیرسم حمید عسکری ویکی صدا
,    اگه به تو نمیرسم coma 3

www.myfaza2music.ir/آهنگ-حمید-عسکری-اگه-به-تو-نمیرسم/

 

اگه به تو نمیرسم این دیگه قسمت منه
نخواستم اینجوری بشه این از بخت بد منه
قد یه دنیا غم دارم اگه نبینمت یه روز
چطور دلت اومد بری ؟ عاشق چشماتم هنوز
فکر نمی کردم که یه روز اینجوری تحقیر بشم
به جرم دوست داشتن تو اینجوری تنبیه بشم
قد یه دنیا غم دارم اگه نبینمت یه روز
چطور دلت اومد بری ؟ عاشق چشماتم هنوز
دار و ندارمـــو میدم ولی چشماتو نبر
دار و ندار من تویی به گریه های من نخند
از همه دنیا من فقط دلخوش تو بودم ولی
دلخوشی تو نبودم دوســم نداشتی یکمی

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ فکر نمیکردم که یه روز دانلود آهنگ اگه به تو نمیرسم حمید عسکری 320 اگه به تو نمیرسم حمید عسکری دانلود اگه به تو نمیرسم متن حمید عسکری اگه به تو نمیرسم اپارات اکورد اهنگ اگه به تو نمیرسم دانلود آهنگ حمید عسکری از عشق دانلود آهنگ اگه به تو نمیرسم حمید عسکری ویکی صدا اگه به تو نمیرسم coma 3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو