loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ پازل بند خدا تو رو آفریده واسه خودم,    دانلود آهنگ شاد از پازل باند,    دانلود آهنگ خدا تورو آفریده واسه خودم,    دانلود آ

حسین بازدید : 171 شنبه 22 دی 1397


,    دانلود آهنگ پازل بند خدا تو رو آفریده واسه خودم
,    دانلود آهنگ شاد از پازل باند
,    دانلود آهنگ خدا تورو آفریده واسه خودم
,    دانلود آهنگ پازل باند نارنجی
,    دانلود آهنگ پازل باند از خودت برام بگو
,    پازل باند بدم اومده
,    آهنگ آخرش رسید پازل باند
,    پازل بند گریه چیه
,    آهنگ جدید پازل بند

متن آهنگ فرشته پازل باند

♪♪♫♫♪♪♯

بعضی روزا که تو نیستی یهویی دلم می گیره
تقصیر توئه که عشقت همه جوره بی نظیره

♪♪شعر : مهرزاد امیرخانی♪♪
خدا تو رو آفریده واسه خودم تو رو به خود خدا هم پس نمیدم
مثل یه هدیه امدی از آسمون مثل همیشه

همیشه پیشم بمون ♪♪♫♫♪♪♯

دونه دونه رو گونمه اشگ غمت ♪♪♫♫♪♪♯

نمی تونم از دست بدمت ♪♪♫♫♪♪♯

یه جوری تو خوبی فرشته ی من ♪♪♫♫♪♪♯

 

که همه دنیا عاشقتن ♪♪♫♫♪♪♯
دونه دونه رو گونمه اشگ غمت نمی تونم از دست بدمت
یه جوری تو خوبی فرشته ی من که همه دنیا عاشقتن
که همه دنیا عاشقتن

UpMusicTag دانلود آهنگ پازل باند فرشته

وقتی همه چی خراب بود تو با قلبت رسیدی
از پشت درای بسته تو صدام و شنیدی
یکی یدونه ی دل، دلواپسم ♪♪♫♫♪♪♯
یه لحظه از تو دور میشم من می ترسم ♪♪♫♫♪♪♯
دستات و تا میزاری توی دستام ♪♪♫♫♪♪♯
هیجان و تو می بینی تو نفسام ♪♪♫♫♪♪♯
دونه دونه رو گونمه اشگ غمت نمی تونم از دست بدمت
یه جوری تو خوبی فرشته ی من ♪♪♫♫♪♪♯

که همه دنیا عاشقتن
دونه دونه رو گونمه اشگ غمت نمی تونم از دست بدمت
یه جوری تو خوبی فرشته ی من که همه دنیا عاشقتن
که همه دنیا عاشقتن

♪♪♫♫♪♪♯

https://upmusics.com

 

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ پازل بند خدا تو رو آفریده واسه خودم دانلود آهنگ شاد از پازل باند دانلود آهنگ خدا تورو آفریده واسه خودم دانلود آهنگ پازل باند نارنجی دانلود آهنگ پازل باند از خودت برام بگو پازل باند بدم اومده آهنگ آخرش رسید پازل باند پازل بند گریه چیه آهنگ جدید پازل بند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو