loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود آهنگ نگو که چشمات دوسم نداره,    دانلود اهنگ من واسه چشمات دلتنگم,    دانلود اهنگ من واسه چشمات دل تنگم,   

حسین بازدید : 219 چهارشنبه 01 اسفند 1397


,   
,    دانلود آهنگ نگو که چشمات دوسم نداره
,    دانلود اهنگ من واسه چشمات دلتنگم
,    دانلود اهنگ من واسه چشمات دل تنگم
,    دانلود اهنگ بد کاری دستم میدی ریمیکس
,    دانلود اهنگ بد کاری دستم میدی از تو دستم میری
,    دانلود اهنگ بد کاری دستم میدی ماکان بند
,    ماکان باند دلگیری ریمیکس
,    ریمیکس اهنگ بد کاری دستم میدی
,    دانلود اهنگ من واسه چشمات دلتنگم ریمیکس

بد کاری دستم میدی از تو دستم میری●♪♫
می دونم آخرشم می مونه باهام دلگیری●♪♫
نمی ذاره تاثیری رو دل تو اصلا●♪♫
اینکه من وابسته م تو بری می ترسم●♪♫

من واسه چشمات دله تنگم پره می ترسم●♪♫
بد شده انگاری حال من نیست دستم●♪♫

شعر و ملودی : آرش عدل پرور
من واسه چشمات دله تنگم پره می ترسم●♪♫
بد شده انگاری حال من نیست دستم●♪♫

دوباره این قلب بی قراره●♪♫
آروم نداره که طاقت بیاره●♪♫
نگو که چشمات دوسم نداره●♪♫


بد کاری دستم میدی از تو دستم میری●♪♫
می دونم آخرشم میمونه باهام دلگیری●♪♫
نمی ذاره تاثیری رو دل تو اصلا●♪♫
اینکه من وابسته م تو بری می ترسم●♪♫

تنظیم قطعه : امیر میلاد نیکزاد

من واسه چشمات دله تنگم پره می ترسم●♪♫
بد شده انگاری حال من نیست دستم●♪♫
من واسه چشمات دله تنگم پره می ترسم●♪♫
بد شده انگاری حال من نیست دستم●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

 

http://music-fa.com/download-song/561/

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ نگو که چشمات دوسم نداره دانلود اهنگ من واسه چشمات دلتنگم دانلود اهنگ من واسه چشمات دل تنگم دانلود اهنگ بد کاری دستم میدی ریمیکس دانلود اهنگ بد کاری دستم میدی از تو دستم میری دانلود اهنگ بد کاری دستم میدی ماکان بند ماکان باند دلگیری ریمیکس ریمیکس اهنگ بد کاری دستم میدی دانلود اهنگ من واسه چشمات دلتنگم ریمیکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو