loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید غریبه شدی با دلم تاوان میدی میبینمت با اینکه دارم,غریبه شدی با دلم تاوان میدی میبینمت با اینکه دارم,متن آهنگ غریبه شدی با دلم تاوان میدی میبینمت با اینکه دارم

حسین بازدید : 218 پنجشنبه 16 خرداد 1398

دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید غریبه شدی با دلم تاوان میدی میبینمت با اینکه دارم,غریبه شدی با دلم تاوان میدی میبینمت با اینکه دارم,متن آهنگ غریبه شدی با دلم تاوان میدی میبینمت با اینکه دارم ,کد آهنگ پیشواز همراه اول غریبه شدی با دلم تاوان میدی میبینمت با اینکه دارم ,دانلود آهنگ غریبه شدی با دلم تاوان میدی میبینمت با اینکه دارم با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل غریبه شدی با دلم تاوان میدی میبینمت با اینکه دارم ,دانلود آهنگ,Download Music,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام غریبه شدی با دلم تاوان میدی میبینمت با اینکه دارم,

 

 

دانلود آهنگ غریبه شدی با دلم تاوان میدی میبینمت با اینکه دارم

هروز پیش همه میبینمت منی

که طاقت نداشتم غریبه نگات کنه با چشمام دیدم غریبها تو رو میبیننت

یه روزی پشیمونی تو صورتت جار

میزنه می‌افتی یاد این عاشق

که شبا زار میزنه

 

Download-Darkhsati







برچسب ها دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید غریبه شدی با دلم تاوان میدی میبینمت با اینکه دارم غریبه شدی با دلم تاوان میدی میبینمت با اینکه دارم متن آهنگ غریبه شدی با دلم تاوان میدی میبینمت با اینکه دارم کد آهنگ پیشواز همراه اول غریبه شدی با دلم تاوان میدی میبینمت با اینکه دارم دانلود آهنگ غریبه شدی با دلم تاوان میدی میبینمت با اینکه دارم با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل غریبه شدی با دلم تاوان میدی میبینمت با اینکه دارم دانلود آهنگ Download Music متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام غریبه شدی با دلم تاوان میدی میبینمت با اینکه دارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو