loading...

ام پی تری فول

تو با عشق تازتو نامهربونیات بمون من نمیبخشم تورو اینو تو نگام بخون دست به هر سازی زدی من باهاش رقصیدم واسه دلخوش کردنت حتی به زور خندیدم   منی که یه لحظه از قهر چشات میمردم حیف غصه هایی که برا

حسین بازدید : 162 سه شنبه 09 مهر 1398

تو با عشق تازتو نامهربونیات بمون
من نمیبخشم تورو اینو تو نگام بخون
دست به هر سازی زدی من باهاش رقصیدم
واسه دلخوش کردنت حتی به زور خندیدم

 

منی که یه لحظه از قهر چشات میمردم
حیف غصه هایی که برای عشقت خوردم

اینهمه نامهربونی به رنگ چشمات نمیاد
طفلی دیوونه دلم دوریتو از من نمیخواد
فکر اینجاشو نکردم
اینکه تقدیر مبهمه

 

حالا از روزی که رفتی
غصه تنها کارمه

به سلامت نازنینم اینم از بازی ما
ایندفه واسه همیشه میسپرمت دست خدا

کاشکی هیچوت قصه ی منو تو باز نمیشد
که رانه هام همه با غصه هم ساز نمیشد
ایندفه احدمو بستم دیگه عاشق نمیشم
دیگه با هیچ آدمی هم دل و صادق نمیشم

منی که یه لحظه از قهر چشات میمردم
حیف غصه هایی که برای عشقش خوردم..

 

behmusic.com

 


دانلود آهنگ با کیفیت 320 kbps







برچسب ها متن و شعر آهنگ به سلامت نازنینم محمد زارع کد پیشواز به سلامت نازنینم محمد زارع همراه اول کد پیشواز به سلامت نازنینم محمد زارع ایرانسل دانلود آهنگ به سلامت نازنینم محمد زارع با کیفیت 320 دانلود آهنگ به سلامت نازنینم محمد زارع دانلود آهنگ جدید به سلامت نازنینم محمد زارع لینک مستقیم دانلود ریمیکس به سلامت نازنینم محمد زارع
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو