loading...

ام پی تری فول

خیلی وقتِ تو هر جمع تنها یه گوشه میشینم هیچکسیم خبردار نیست دارم بی تو میمیرم خیلی سالِ تو فکرم خیلی وقتِ همینم اصلا انگار بد شانس ترین آدم رو کل زمینم خیلی اشک خیلی درد خیلی تنهام روزام چه سرده حرف م

حسین بازدید : 99 یکشنبه 21 مهر 1398

خیلی وقتِ تو هر جمع
تنها یه گوشه میشینم
هیچکسیم خبردار نیست
دارم بی تو میمیرم
خیلی سالِ تو فکرم
خیلی وقتِ همینم
اصلا انگار بد شانس ترین
آدم رو کل زمینم
خیلی اشک خیلی درد
خیلی تنهام روزام چه سرده
حرف مردم حرف دوستامو رفیقام
منو دوره کرده
انگار هنوز همینجاست
انگار هیچ وقت منو ول نکرده

 


btab74.rozblog.com

هی استرس دارم
وای اگه برنگرده
باز خاطراتو طعم نگاتو
رنگ صداتو حال و هواتو
حک شدن رو مغز منه
یه لا قبای بی اعتبار
بازم منو تنهاییو
عشقی که مونده یادگار
من دیگه خسته شدم
از خودمو این روزگار
باز خاطراتو طعم نگاتو
رنگ صداتو حال و هواتو
حک شدن رو مغز منه
یه لا قبای بی اعتبار
بازم منو تنهاییو
عشقی که مونده یادگار
من دیگه خسته شدم
از خودمو این روزگار


دوباره منو سیاهی و خاطرات
عمری که ریختم به پات
بعضی وقتا هیشکی جز خودت
نمیشینه پای گریه هات
چقدر بی تو نوشتم و همش
بارون شد تو چشام
چقدر زل زدم که بگم
میمیرم واسه اون نگات
نگات کردم نگام کردی
همه چی شروع شد
صدات کردم تو نشنیدی
همه چی تموم شد
خیالت دیگه راحت باشه
آزادی هر جا میری برو
ولی از من نخواه اینو
از یاد ببرم تورو
باز خاطراتو طعم نگاتو
رنگ صداتو حال و هواتو
حک شدن رو مغز منه
یه لا قبای بی اعتبار
بازم منو تنهاییو
عشقی که مونده یادگار
من دیگه خسته شدم
از خودمو این روزگار
باز خاطراتو طعم نگاتو
رنگ صداتو حال و هواتو
حک شدن رو مغز منه
یه لا قبای بی اعتبار
بازم منو تنهاییو
عشقی که مونده یادگار
من دیگه خسته شدم
از خودمو این روزگار

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

 

 







برچسب ها باز خاطراتو طعم نگاتو آهنگ باز خاطراتو طعم نگاتو آهنگ باز خاطراتو طعم نگاتو رنگ صداتو حال و هواتو آهنگ بازم منو تنهاییو عشقی که مونده یادگار آهنگ حک شدن رو مغز منه یه لا قبای بی اعتبار حک شدن رو مغز منه یه لا قبای بی اعتبار بازم منو تنهاییو عشقی که مونده یادگار من دیگه خسته شدم از خودمو این روزگار دانلود آهنگ جدید 96 دانلود آهنگ غمگین 96 دانلود آهنگ 96 دانلود فول البوم میلاد بهشتی باز خاطرات طعم نگات آهنگ باز خاطرات طعم نگات دانلود اهنگ غمگین دانلود آهنگ قدیمی دانلودآهنگ مخصوص ماشین دانلود آهنگ برای ماشین 96 دانلود آهنگ رپ 96 آهنگ بدشانس از میلاد بهشتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو