loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ به باغو بستان دلم از امیرحسین شهرآیینی با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ محلی شاد بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : (صفر تا صد) به باغو بستان دلم به باغو بستان دلم تو غنچی یاس من خدای احساس

حسین بازدید : 171 یکشنبه 23 شهریور 1399

دانلود آهنگ به باغو بستان دلم از امیرحسین شهرآیینی با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ محلی شاد بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ : (صفر تا صد)

به باغو بستان دلم به باغو بستان دلم

تو غنچی یاس من خدای احساس من

فصل گلای رازقی فصل گلای رازقی

صدای آواز من سکان پرواز من

عطر گلای رازقی عطر گلای رازقی

صدای آواز من سکان پرواز من

عطر گلای رازقی عطر گلای رازقی

صدای آواز من صبحانو بردار ببر

خدای احساس من برگ گل یاس من

دلبر حساس من

دلبر شیرین ندا جان دل من فدات

بشنفن ایشان بخوان

چشمون تو مثال ماه چشمون تو مثال ماه

با ابرو های کمونی زلف تو رنگین کمون

خال لبون سرخی خال لبون سرخی

بونی شیرین زب.ن نغمی شادی بخون

خدای احساس من برگ گل یاس من

دلبر حساس من

دلبر شیرین ندا جان دل من فدات

بشنفن ایشان بخوان

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو