loading...

ام پی تری فول

,    متن آهنگ این دل بی تابم امین حبیبی,    متن اهنگ این دل بیتابم چشم خسته بی خوابم,    متن اهنگ این دل بی تابم,    آهنگ ای یارم این دل بی

حسین بازدید : 78 دوشنبه 25 آذر 1398


,    متن آهنگ این دل بی تابم امین حبیبی
,    متن اهنگ این دل بیتابم چشم خسته بی خوابم
,    متن اهنگ این دل بی تابم
,    آهنگ ای یارم این دل بی تابم
,    اهنگ این دل بیتابم چشم خسته ی بیخوابم
,    کلیپ این دل بی تابم
,    اهنگ خاکستر امین حبیبی
,    متن اهنگ خاکستر از امین حبیبی
,    متن اهنگ ای دل بی تابم چشم خسته بی خوابم
,    متن آهنگ
,   

http://melotext.ir/post/Text-Music-Amin-Habibi-Called-Cheshmato-Khakestar

متن آهنگ خاکستر از امین حبیبی

دلی دارم، دلی غمگین
دلی خون از غمی سنگین
هوای تو به سر دارم
کجایی یارم ، کجایی یارم
دلی دارم، دلی تنها
دلی مجنون یک لیلا
تو را عمریست که کم دارم
کجایی یارم ، کجایی یارم
کجایی یارم
بیا ای یارم
این دل بی تابم
چشمِ خسته ی بی خوابم
منتظرن تا تو
برگردی بشی مهتابم
گیر و گرفتارم
مثل ابرمو می بارم

متن آهنگ خاکستر از امین حبیبی

شب تا سحر بی تو
لبریز از توئه اشعارم
زدی آتش، تو بر جانم
من بی تو پریشانم
پر از دردم
تویی درمانم
عزیزم، عشق سوزانم
خیالی نیست، بسوزانم
به خاکستر
مرا بنشانم
این دل بی تابم
چشم خسته ی بی خوابم
منتظرن تا تو
برگردی بشی مهتابم
گیر و گرفتارم
مثل ابرمو می بارم
شب تا سحر بی تو
لبریز از توئه اشعارم







برچسب ها متن آهنگ این دل بی تابم امین حبیبی متن اهنگ این دل بیتابم چشم خسته بی خوابم متن اهنگ این دل بی تابم آهنگ ای یارم این دل بی تابم اهنگ این دل بیتابم چشم خسته ی بیخوابم کلیپ این دل بی تابم اهنگ خاکستر امین حبیبی متن اهنگ خاکستر از امین حبیبی متن اهنگ ای دل بی تابم چشم خسته بی خوابم متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو