loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ mp3 محلی آهای گل بی وفا,    دانلود اهنگ mp3 اهای عشق قدیمی همبازی صمیمی,    دانلود اهنگ mp3 اهای عشق قدیمی تو نیستی که ببینی,  &

حسین بازدید : 88 پنجشنبه 05 دی 1398


,    دانلود آهنگ mp3 محلی آهای گل بی وفا
,    دانلود اهنگ mp3 اهای عشق قدیمی همبازی صمیمی
,    دانلود اهنگ mp3 اهای عشق قدیمی تو نیستی که ببینی
,    اهنگ mp3 اهای گل بی وفا مرتضی جعفرزاده
,    اهنگ mp3 اهای عشق قدیمی تو نیستی که ببینی واسه شکستن من هنوزم بهترینی
,    دانلود اهنگ mp3 مرتضی جعفرزاده عشق قدیمی
,    دانلود آهای عشق قدیمی
,    آهنگ mp3 عشقمو نمیبینی
,    ای گل بی وفا معین
,    دانلود موزیک محلی صوتی mp3
,   

https://beepmusic.org/

 

بی وفایی کرده ای نمیبینی وفایی
خدایا عاشقی کردم نداره دل گناهـــی
حال من موندمو این همه عکس یادگاری
بدون تو زندگی نداره هیچ صفایی
بدون تو زندگی نداره هیچ صفایی
آهای گل بی وفا منو کرده ای رها
به خاطر اون چشمات جوونیم شد فنا

❤❤❤❤❤❤

آهای عشق قدیمی همبازی صمیمی
من که برات میمیرم عشقمو نمیبینی
بی وفایی کرده ای نمیبینی وفایی
خدایا عاشقی کردم نداره دل گناهی
حال من موندمو این همه عکس یادگاری

❤❤❤❤❤❤

بدون تو زندگی نداره هیچ صفایی
بدون تو زندگی نداره هیچ صفایی
آهای گل بی وفا منو کردی رها
به خاطر اون چشمات جوونیم شد فنا
آهای عشق قدیمی همبازی صمیم
من که برات میمیرم عشقمو نمیبینی

❤❤❤❤❤❤
آهنگ عشق قدیمی از مرتضی جعفرزاده
من اون شکسته بالم که دادشون به پرواز
به دنبال تو ای عشق میخونم شعر و آواز
آهای گل بی وفا منو کرده ای رها
به خاطر اون چشمات جوونیم شد فنا
آهای عشق قدیمی همبازی صمیمی
من که برات میمیرم عشقمو نمیبینی

 

 

دانلود آهنگ با کيفيت 320 + کلیک کنید







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 محلی آهای گل بی وفا دانلود اهنگ mp3 اهای عشق قدیمی همبازی صمیمی دانلود اهنگ mp3 اهای عشق قدیمی تو نیستی که ببینی اهنگ mp3 اهای گل بی وفا مرتضی جعفرزاده اهنگ mp3 اهای عشق قدیمی تو نیستی که ببینی واسه شکستن من هنوزم بهترینی دانلود اهنگ mp3 مرتضی جعفرزاده عشق قدیمی دانلود آهای عشق قدیمی آهنگ mp3 عشقمو نمیبینی ای گل بی وفا معین دانلود موزیک محلی صوتی mp3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو