loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ حلالم کن اگه بدی کردم باهات,    متن اهنگ بی وفا از ایمان استار,    عیبی نداره منم خدایی دارم,    اهنگ ایمان استار بی وفا اپ

حسین بازدید : 482 جمعه 16 اسفند 1398


,    دانلود اهنگ حلالم کن اگه بدی کردم باهات
,    متن اهنگ بی وفا از ایمان استار
,    عیبی نداره منم خدایی دارم
,    اهنگ ایمان استار بی وفا اپارات
,    کد آهنگ پیشواز بی وفا از ایمان استار
,    دانلود اهنگ ایمان استار غمگین
,    ایمان استار دلم گرفته
,    آهنگ ایمان استار دلبر
,    آهنگ ایمان استار بیام خواستگاری
,    دانلود آهنگ
,   

 

 

 

دلم طاقت بیار ایــن غم بی وفایی رو

دیگه یادم نیــار روزای آشنــایی رو

دلم غصه نخــور بــذار بره بذار بره

اونم یه بی وفـــا بود که فقط مسافره

سهم منو تو شده از او فقط یه خاطره

آهنگ بی وفا از ایمان استار

بی وفا

عیبــــی نداره برو من خدایی دارم

دیگه تمــومه کارم بذار بـــرو گریه نکن کنارم

بی وفا

عیبی نداره برو بذار بسوزم به پات

بذار بمیرم برات حلالم کن اگه بدی کردم باهات

آهنگ بی وفا از ایمان استار

تو رفتـــی امـا یـــادت بمــــونه

هنوز همونم یه عاشق دیوونه

تو رفتی اما من هنوز همـــونم

هنـــوز بیاد عشق تو میخـــونم

 

دانلود آهنگ







برچسب ها دانلود اهنگ حلالم کن اگه بدی کردم باهات متن اهنگ بی وفا از ایمان استار عیبی نداره منم خدایی دارم اهنگ ایمان استار بی وفا اپارات کد آهنگ پیشواز بی وفا از ایمان استار دانلود اهنگ ایمان استار غمگین ایمان استار دلم گرفته آهنگ ایمان استار دلبر آهنگ ایمان استار بیام خواستگاری دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو