loading...

ام پی تری فول

همراه با متن آهنگ : زندیگمو جوونیمو پای تو دادم مگه چقد تحمل داره یه آدم مهم نبود برای تو شکستن من از اولش اشتباه بود دلبستن من شکستمو کسی ندید این خیال تو نبود دانلود آهنگ جهنم زندگیم گذاشتی

حسین بازدید : 103 شنبه 14 تیر 1399

همراه با متن آهنگ :

زندیگمو جوونیمو پای تو دادم

مگه چقد تحمل داره یه آدم

مهم نبود برای تو شکستن من

از اولش اشتباه بود دلبستن من

شکستمو کسی ندید این خیال تو نبود

دانلود آهنگ جهنم زندگیم گذاشتی رفتی از مرتضی جوان و میثم برزنونی

اشک که بارید از چشمام اصلا برات مهم نبود

جهنم زندگیم گذاشتی رفتی

هرکاری کردم بست نبود ول کردی رفتی

نمک رویه زحمای من پاشیدی رفتی

بی معرفت خیانتت گرفت جونمو

سوزوند خونمو عذاب دادی منو

بی معرفت خیانتت گرفت جونمو

سوزوند خونمو عذاب دادی منو

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو