loading...

ام پی تری فول

  تو که معلومه مال منی دنیای منی همه کس منی بدون شک جون منو همه چیز منو درمون منی چقد چشات ناز شده همرنگ دریا شده کنار تو عشق من بهترین رویا شده بهترین رویا شده میخوام برات جونمو زندگیمو زیر پات

حسین بازدید : 102 دوشنبه 04 فروردین 1399


 

تو که معلومه مال منی دنیای منی همه کس منی

بدون شک جون منو همه چیز منو درمون منی

چقد چشات ناز شده همرنگ دریا شده

کنار تو عشق من بهترین رویا شده

بهترین رویا شده

میخوام برات جونمو زندگیمو زیر پات بذارم

گلای نرگسیو اطلیسیو سر رات بذارم


میخوام برات جونمو زندگیمو زیر پات بذارم

گلای نرگسیو اطلیسیو سر رات بذارم

سری به قلبم بزن واسه تو بی طاقته

همیشه دوست داشتنت واسه دلم عادته

واسه دلم عادته

♫♫♫

امشب چه مهتابیه کنار تو عالیه

بیا بگیر دستمو امشب چه رویایی

دیگه میخوام پیش تو دلو بهت بسپارم

اینو بدون عشق من من خیلی دوست دارم

من خیلی دوست دارم

کنار من وقتی که بشینی آروم میشم

چشام بهت قفل میشه وقتی هستی تو پیشم

بهتر از این نیست واسم وقتی همش با منی

وقتی تو این مسیر با من قدم میزنی

با من قدم میزنی با من قدم میزنی

میخوام برات جونمو زندگیمو زیر پات بذارم

گلای نرگسیو اطلیسیو سر رات بذارم

سری به قلبم بزن واسه تو بی طاقته

همیشه دوست داشتنت واسه دلم عادته

واسه دلم عادته

میخوام برات جونمو زندگیمو زیر پات بذارم

گلای نرگسیو اطلیسیو سر رات بذارم

میخوام برات جونمو زندگیمو زیر پات بذارم

گلای نرگسیو اطلیسیو سر رات بذارم

سری به قلبم بزن واسه تو بی طاقته

همیشه دوست داشتنت واسه دلم عادته

واسه دلم عادته







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو