دانلود آهنگ مرتضی پاشایی نفس

Download Music Morteza Pashaei Nafas

آهنگ مرتضی پاشایی بنام نفس

نفس نفسم تو رو داد میزنه نفس توی سینه صدات میزنه

نگاه تو مثل جواب منه تعبیر خواب منه

ترانه:مهرزاد امیرخانی+آهنگ:مرتضی پاشایی+

تنظیم،میکس و مسترینگ:علی حسین زاده

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی نفس

 

متن آهنگ نفس از مرتضی پاشایی

چشات منو داده به دستای باد دلم عشقتو از کی بخواد

دلتو با دلم به سادگی را نمیاد ببین دل من در و رو همه بست

تو دلم کی به جز تو نشست آخه عاشقتم تو به عاشقی میگی هوس

همش هوس تو رو داره دلم دیوونتو و چاره نداره دلم

به تو دل و بسته دوباره دلم عشق تو کار دلم

نفس نفسم تو رو داد میزنه نفس توی سینه صدات میزنه

Nafas nafasam to ro dad mizane nafas toye sine sedat mizane

نگاه تو مثل جواب منه تعبیر خواب منه

Negahe to mesle javabe mane tabire khabe mane

ترانه آهنگ نفس از مرتضی پاشایی

دلم دیگه درگیر عاشقی تو قلب تو اخه کیه

که بهم نمیگی ما دو تا دلمون یکیه نذار دیگه سر به سر دل من

اگه در به در دل من ولی جای توئه دیگه تو دل غافل من

اره هوس تو رو داره دلم دیوونتو و چاره نداره دلم

به تو دل و بسته دوباره دلم عشق تو کار دلم

نفس نفسم تو رو داد میزنه نفس توی سینه صدات میزنه

Nafas nafasam to ro dad mizane nafas toye sine sedat mizane

نگاه تو مثل جواب منه تعبیر خواب منه

Negahe to mesle javabe mane tabire khabe mane