loading...

ام پی تری فول

  دانلود آهنگ تو فکره تو میرم تو نیستی نذار سهم من شه جدایی ببین با چه بغضی رو برفا نوشتم عزیزم کجایی   🥀🖤 اگه حاله من بی تو اینه اگه غم تو چشمام میشینه تا اون روز که بامن نباشی

حسین بازدید : 410 جمعه 16 فروردین 1398

 

دانلود آهنگ تو فکره تو میرم تو نیستی

نذار سهم من شه جدایی

ببین با چه بغضی رو برفا

نوشتم عزیزم کجایی   🥀🖤

اگه حاله من بی تو اینه

اگه غم تو چشمام میشینه

تا اون روز که بامن نباشی

همه فصلا بی تو همینه

 

 دانلود آهنگ تو فکره تو میرم تو نیستی نذار سهم من شه جدایی

*درخواستی کاربران*سایت موزیک درخواستی * این آهنگ در ارشیو ما موجوده

برای دریافت آهنگ در تلگرام یا واتس آپ درخواست دهید 09306108990

این آهنگ از طریق کاربران سایت مادرخواست شده

اگر دنبال آهنگی هستین که توی اینترنت نیست متن شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990

 







برچسب ها متن آهنگ تو فکره تو میرم تو نیستی نذار سهم من شه جدایی دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل تو فکره تو میرم تو نیستی نذار سهم من شه جدایی متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام تو فکره تو میرم تو نیستی نذار سهم من شه جدایی تو فکره تو میرم تو نیستی نذار سهم من شه جدایی کد آهنگ پیشواز همراه اول تو فکره تو میرم تو نیستی نذار سهم من شه جدایی دانلود آهنگ جدید تو فکره تو میرم تو نیستی نذار سهم من شه جدایی دانلود آهنگ Download Music دانلود آهنگ تو فکره تو میرم تو نیستی نذار سهم من شه جدایی با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو