loading...

ام پی تری فول

  کد آهنگ پیشواز همراه اول نمیتونم بی تفاوت از کنارت بگذرم ,نمیتونم بی تفاوت از کنارت بگذرم,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ نمیتونم بی تفاوت از کنارت بگذرم ,Download Music,دانلود آهنگ نمیتونم ب

حسین بازدید : 368 پنجشنبه 09 خرداد 1398

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول نمیتونم بی تفاوت از کنارت بگذرم ,نمیتونم بی تفاوت از کنارت بگذرم,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ نمیتونم بی تفاوت از کنارت بگذرم ,Download Music,دانلود آهنگ نمیتونم بی تفاوت از کنارت بگذرم با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل نمیتونم بی تفاوت از کنارت بگذرم ,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام نمیتونم بی تفاوت از کنارت بگذرم,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید نمیتونم بی تفاوت از کنارت بگذرم,

دانلود آهنگنمیتونم بی تفاوت از کنارت بگذرم

تو چشام خیره بشی حرفی با تو نزنم           

من دلم خیلی بزرگه شاید از تو بگذرم

هم شدم عاشق تو هم از تو متنفرم

تنهایی منو دنیای بی احساس

دل من به تو مبتلاست

 

 

Download|Mp3

 دانلود آهنگ نمیتونم بی تفاوت از کنارت بگذرم

*درخواستی کاربران*Music - Darkhasti**برای درخواست آهنگ در تلگرام پیام دهید*درصورت موجود بودن در آرشیو براتون ارسال بشه

این آهنگ از طریق کاربران سایت مادرخواست شده

اگر دنبال آهنگی هستین که توی اینترنت نیست متن شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول نمیتونم بی تفاوت از کنارت بگذرم نمیتونم بی تفاوت از کنارت بگذرم دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ نمیتونم بی تفاوت از کنارت بگذرم Download Music دانلود آهنگ نمیتونم بی تفاوت از کنارت بگذرم با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل نمیتونم بی تفاوت از کنارت بگذرم متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام نمیتونم بی تفاوت از کنارت بگذرم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید نمیتونم بی تفاوت از کنارت بگذرم دانلود آهنگ نمیتونم بی تفاوت از کنارت بگذرم تو چشام خیره بشی حرفی با تو نزنم من دلم خیلی بزرگه شاید از تو بگذرم هم شدم عاشق تو هم از تو متنفرم تنهایی منو دنیای بی احساس دل من به تو مبتلاست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو