loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ تو فقط لب ترکنی,    دانلود اهنگ تو فقط لب ترکنی میمیرم روزی صد بار,    تو فقط لب ترکن محسن استیری,    دانلود اهنگ واست میمی

حسین بازدید : 136 جمعه 24 آبان 1398


,    دانلود اهنگ تو فقط لب ترکنی
,    دانلود اهنگ تو فقط لب ترکنی میمیرم روزی صد بار
,    تو فقط لب ترکن محسن استیری
,    دانلود اهنگ واست میمیرم تو فقط لب ترکن
,    اهنگ لری تو فقط لو ترکنی
,    دانلود اهنگ تو لب ترکن
,    دانلود اهنگ محسن استیری تو همونی که میخواستم
,    دانلود اهنگ لری تو فقط لو ترکنی
,    دانلود اهنگ تو فقط لب ترکن بگو خوشبختی
,   
,   

متن آهنگ سینا درخشنده دلدار

https://www.jenabmusic.com/84921/music-deldar-4.html 

میگی عاشقم از تو بدتر اگه عشق تو باشه کمتر دیوونه میشه قلبم بگو بشنوم بلندتر

میگم با تو تموه کارم اگه جز تو کسی رو دارم چیزی به دل نگیری فقط سر به سرت میذارم

چیزی به دل نگیری فقط سر به سرت میذارم

آخ ی دل دارم ی دلدار شدم عاشقت ای یار تو فقط لب تر کنی من میمیرم روزی صدبار

آخ ی دل دارم ی دلدار شدم عاشقت ای یار تو فقط لب تر کنی من میمیرم روزی صدبار

هی ی آدم عاشقته ی عالم تا نکن با من ی جوری که ندی به بادم

کی ی بارم آخه شده بذارم چیزی توو دلم بمونه هی به روت بیارم

آخ ی دل دارم ی دلدار شدم عاشقت ای یار تو فقط لب تر کنی من میمیرم روزی صدبار

آخ ی دل دارم ی دلدار شدم عاشقت ای یار تو فقط لب تر کنی من میمیرم روزی صدبار

آخ ی دل دارم ی دلدار شدم عاشقت ای یار تو فقط لب تر کنی من میمیرم روزی صدبار

آخ ی دل دارم ی دلدار شدم عاشقت ای یار تو فقط لب تر کنی من میمیرم روزی صدبار

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ تو فقط لب ترکنی دانلود اهنگ تو فقط لب ترکنی میمیرم روزی صد بار تو فقط لب ترکن محسن استیری دانلود اهنگ واست میمیرم تو فقط لب ترکن اهنگ لری تو فقط لو ترکنی دانلود اهنگ تو لب ترکن دانلود اهنگ محسن استیری تو همونی که میخواستم دانلود اهنگ لری تو فقط لو ترکنی دانلود اهنگ تو فقط لب ترکن بگو خوشبختی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو